Kutsal_koc TurgutElif TurgutElif inşallah sağlıklı bir şekilde sorun olmadan dogsunlar da toparlar elbet sonrasında Allah yardım eder
Mine-tayfun Gizemzumra özeldeki kontrollerime göre 35+4 haftayız. Ama artık devlete gidiyorum doğum olacağım hastaneye hep gibi bişeyli konuşuyorlar. 35 +4 haftayım 36 gibi bişey dedi kilosu 2827 gram dedi kilosu az dedi birde
Zuhaly Mine-tayfun nasıl az oluyor ben de tam 36 haftalıkken 2800 gr çıktı bebeğimin kilosu doktor 3 gün önde dedi 🙃
Ulker-16 36+4 te 2530 gr dı çok kilo alamıyoruz malesef tüp mideli olduğum için çok yiyemememle alakalı olabileceğini söyledi doktorum gelişimi normal dedi 38+1 de alacak umarım son hafta alır biraz daha
Mine-tayfun Zuhaly 1 hafta sonra birdaha kontrole gittim 3 kilo dediler gün içinde doğuma alındım suyum bittiği için 2670 çıktı kilosu ama çok şükür sağlıklı doğdu
Canan2625 Kutsal_koc bende siz gibiyim acaba bebeğiniz nasıl sağlıklıdır inş gerlik varmıydı sizde bnde varda direnç olduğu için
Kutsal_koc Canan2625 bebeğim şuan 5 aylık çok şükür doğduğunda sadcee 2600 doğdu elhamdülillah bir sorun olmadı direk evimize geçtik küçük olunca daha hızlı toparladı gibi korkmayın hiç ben kendime kızıyorum gebelikte o güzel günlerde kendimi uzmusum diye