Btl42 merhabalar muayelenerde ilgi güler yüz sınırsız zaten ama inanın ne ebe ne doktor o kadar sancı çekerken yok gibiydiler. evde doğum yapsam daha iyiydi hiç memnun kalmadım sancı esnasında da doğum sonrasında da çok yetersizlerdi ilgi özen 0 tövbe ettim bir daha gitmem tavsiye de etmem.