Basakk98 Prilam kullanıyorum mide bulantımı hissetmiyordum 1 haftadır ek takviyeler kullanıyorum demir magnezyum decavit son 2 gündür midem çok kötü. yanıyor mu ekşiyor mu bulanıyor mu anlamıyorum acaba ilaçlardan mı oluyor bilgisi olan var mı
yenianne0511 Basakk98 valla bende aynıyım 6 ay olduk 25 haftayız hâla mide bulantısı yanması acı tat veriyor midemden prilamı bile kustuğum oluyor ama kusma hali hep yok günde 2 3 aç karnına almıyorum bende öğlen ortalarına çektim ilaçlarımı sabah kusuyorum içemiyorum ilaçları bencede yapıyor olabilir omega ne kullanıyorsun
yenianne0511 Basakk98 dr başla demiyor zaten araştırıp başlaman daha sağlıklı ben kaç dr değiştim demiri yeni başladım baya düşmüş bailamamışmıydın diyorlar omega magnezyum vs diyorum ne alaka diyen olmadı 🤷🏻♀️