Ela-arasyilmaz1 Arkadaşlar devlet hastanesinde tüp bebek yapılıyor mu ücreti bilen varsa detaylı açıklayabilir mi
pnarpnar35 Ela-arasyilmaz1 merhaba ben şehir hastanesinde yaptıracağım geçen ay 30-35 civarı tutar dediler devlet 14-15 bin alıyormus gerisi ilaçlar 🌸
Yaprak- Ela-arasyilmaz1 bursada fakülte hastanesi 36 bin tl dedi ilaçlar hariç eğer hiç çocuğun yoksa rapor çıkartılıyor yarı fiyat ödüyorsunuz bulunduğunuz yerdeki yapan hastanelere gidip herşeyi oğrenebilirsin canım