Damlaaaaa35 selam 40 gün önce doğum yaptım 27 bin sezeryan 32.haftada sabitleme yapmıştım. İçinde foto çekimi vardı doğum anında çektiler birde odada aile fotosu çektiler daha sonra dijitalden gönderim yaptılar. Hastaneden genel olarak çok memnun kaldım ebeler çok tatlıydı. Gece bakan doğum hemşiresi aynı şekilde hiç boş bırakmadılar emzirme danışmanı öyle umarım sizde memnun kalırsınız