bsra4213 Kızlar yüksek oluyor biliyorum ama doktorlar hiç bir ilaç vermedi buna karşı internette gebe kalmama olabilir yükseklikte diyor burda da gördüm yazanlar var bu ay ki adet olmamda tekrar gidiyim diyorum prolaktin seviyem yüksek desem doktor bana çıkışır mı diye de sakıncalanıyorum biraz bir şey der diye napsam ya
Arzuss1 bsra4213 canım iki kadın doğumcuya gittim seninki civarındaydı değerim biri ilacı gerekli gördü biri gereksiz gördü çok yüksek değil dedi
Ozeeer bsra4213 bişey diyemez canım Benimkide yüksekti endokrin doktoru inatla ilaç vermiyordu bende kadın doğum doktoruma söyledim dostinex diye bir ilaç verdi o ay ben hamile kaldım daha öncede kullandım ama o ay oldu şükr olsun
Suey bsra4213 benim değerim daha düşüktü buna rağmen hemen ilaç başlatıp beyin mr istedi hipofiz bezi için neden birşey yapmamış evet gebe kalmaya engel
Ozlemerikci543450 bsra4213 canım prolaktin yüksekliği yumurtlamaya engel olabiliyor benim 83 dü sana göre çok daha yüksek 1 aylık ilaç ile 20 ye düştü bende gebelik için uğraşıyorum bakalım kısmet ama doktor çıkışmaz mutlaka baktır eğer gerek yok ilaca derse bişey diyemem ama danışmanı öneririm
Rumeysahin bsra4213 eğer belirtilerini yaşamıyorsanız adet gecikmesi süt gelmesi fazla tüylenme gibi değeriniz gebeliği etkilemez demişti doktor bana 57 çıkmıştı benimde sonra kendim dostinex içtim 2 tane doktor bıraktırdı ve çok kızdı neden içtin diye daha sonra yine yükselmeye başladı 18 26 falan oldu hamile kalmışım zaten o yükselirkende 5 6 ay denedik olmamıştı
Merve-metin bsra4213 canım adetinde git dr söyle testi tekrarlasın ona göre ilaç verir benim aralıkta 48ti dr dostinex diye ilaç verdi kullan ilaç bitince bırak demişti prolaktin hormonu süt hormonu ve o yükseldiğinde ve tedavi olmazsa gebe kalmayı zorlaştırıyor diye biliyorum canım
Ozlem0795 bsra4213 2 yıl korunmadığım halde hamile kalamıyordum ortada bir sebep de bulunamıyordu sonra bi kadın doğumcu prolaktinin yüksek dedi ilaç verdi sonra normla değere dğşğmce hamile kaldım
Ozlem0795 Melk_plt00 benim yüksek değil düşükmüş sanırım olması gereken değer aralığı 4,79-23,3 benim ilk testte 0,561 çıkmış 1 ay içinde ilaç takviyesi ile 2,72 olmş 5 ay sonra da hamile olduğuu öğrendim
Aysecikkk_ 80 di prolaktinim 43 e düştü ilaç kullanmadım doktorumda 43 e düşünce gerek görmedi ilacı. Ve şuan 2 aylık bi oğluşum var hormon bunlar aşırı bir etkisi olmadığı takdirde düşerde çıkarda