Minikgebe Nisaiste hayır hayır öyle değil , ciddi kimyasallar bunlar haberlerde bile illa görmüşsünüzdür gözü şişiyor kızarıyor kapanıyor vs öyle bi durum olursa ilaç kullanmak zorunda kalacaksınız. Bu yüzden tedbir amaçlı solüsyonu önce elinizde demeyin❤️
saaahane Nisaiste aynenen temizi birde gebelikte kimyasal sıkıntı olur mu acaba bilemedim gebeysen eğer onada bi bak ☺️🤣
mucizemgelsin Merhaba bende kaş ve kirpik liftingi yaptırmak istiyorum. Doktor ok dedi. İnternette de baktım sıkıntı yok diyor fakat yaptıran arkadaşlar var mı görüşlerinizi almak istiyorum❤️❤️❤️🙏🏻