35 hafta benimde 2 gündür doğuruyorum sandım bugün doktora gittim geldim biraz daha iyiyim. Karnım taş gibi kasılıyor bel ağrısı gaz sancısı var. Yürürken alt tarafıma elektrik çarpıyor sanki. 20 gün sonra planlı sezeryan olucam inşallah dayanırsak gün sayıyorum. Sezeryandan da korkuyorum ama artık doğurmak istiyorum.