14 haftalık hamileyim yoğun bir şekilde yeşil akıntı geliyor. Her sabah afedersiniz işemiş gibi kalkıyorum. Bıktım artık. Doktor fitil verdi kullandım ama tekrarladı. Kan gelmediği sürece sıkıntı yok normal dedi ama ben genede korkuyorum. Yaşayan oldu mu böyle bir durum? Önerebileceğiniz birşey var mı?