gokkusagiii Arkadaşlar merhaba ben Bahçelievler medipole gidiyorum kontrole.pahali ya esenler medipol daha uygun diye duydum gercekmi acaba ikinci sezeryan olacagim nasipse 20 temmuzda. Oraya giden arkadaşlar bilgi verirse sevinirim