Snnrdrn
Benimde Ekim ayında nasipse
Bende şehir Hastanesi’ne takipliydim doktorum önemli bir değer yüksek gelmesi halde çok iyi deyio gönderdi beni , ben yüksek olduğunun farkındaydım farklı bir doktora gittim ilaç başlattı daha sonra dahiliye doktoruna gittim bebek ve senin için çok önemli bir değer iyiki ilaç kullanılsın dedi ondan sonra bıraktım şehir hastanesini zaten randevu bulmakta zor , çok doktor değiştim ben içime sinmeyeni eledim Atakent cihan hastanesi Betül hanım gerçekten çok iyi bir doktor ona devam ediyorum ama şehir hastanesinde iyi olan bir kaç doktor var