Kızlar bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde 19+3 haftalıkken kaybettim maalesef😞 şu an tekrar hamileyim yarın 7+0 olucaz inşallah ben istekliyim çok mutluyum ama sanki böyle ikinci hamileliğim olduğu için garip hissediyorum. Yani sanki ilk bebeğimi büyütmüşüm de bu bebeğim ikinciymiş gibi hani olur ya kardeş geliyomuş gibi çok garibim. Sanki ailelerimize duyurduğumuzda da bu gebelik sürpriz olmadı gibi bekleniyodu yani çok şaşırma sevinç olmadı ilki gibi öyle geldi bana. Böyle şeyler yaşayan çok yoktur ama anlatmak içimi dökmek istedim😓