Sinyo 30 haftalık olucaz hala ismine karar veremedik, hastane çıkışı yaptırcam. Çok zor karar vermek. Deniz isminin yanına hangisi daha öok yakışıyor sizce? Nil Deniz, Minel Deniz, Deniz Eva, Deniz Deva? Nolur yardım edin
Pembesarelle2 Sinyo Deniz tek başına güzel diğerleri uyum sağlamıyor bence diğerleri de tek başına güzel belki Deniz Eva olabilir
Sinyo umrumdadegil normalde kesinlikle tercihim o yönde olurdu fakat benim kıskanç kuzenim benden çalıp önce koyduğu için denizi ben mecburen yanına bişey eklemek zorunda kalıyorum şimdi sülalede bahsedilirken hangi deniz demesinler diye 🥹
umrumdadegil Sinyo ay şu isim çalmadan nefret ediyorum sanki başka isim yok başkasının koyacağını koyuyorlar illa🤦🏻♀️ o zaman eva değilde erva daha güzel olur bence bir fikir olsun benden de Deniz Erva🥰
Dogan-ca29 Sinyo Minel Deniz değilde Deniz Minel 🤔 evet evet bende bu şekilde telaffuzu daha hoş oluyor. Tabii size nasıl uygun gelirse 🥰 ama bu seçeneklerde Deniz’in yanında Minel bence 😇😇
Sinyo Noyan_annesi bu da beğendiğim seçeneklerin arasındaydı aslında ama mavi çok tek başına kullanabileceği bi isim gibi gelmedi bana, yani ayrı ayrı da kullanabileceği isimler olsun istiyorum büyüyünce tercihi nasıl olur bilemem ☺️ çok teşekkür ederim fikir için 🙏🏻🙏🏻