YldrmNUR Nurrr_33 bende dört gözle bekliyorum. Hem doğum mayısta hem tayin bekliyorum. Şimdilik evim yok kaynanamdayım bi an önce doğurup evime gitmek istiyorum 🥲🥲
gizemmege Nurrr_33 son haftası diye biliyorum kurban bayramına da meyil iznini verebilirlermiş batıdan doğuya gidicez biz :/
Damla92 Mayıs ortası gibi açıklanacak diye biliyorum bende hayırlısıyla açıklansın artık valla yerimizi bilelim 🤣🤣
Babydua Merhabalar bende Mayıs 2. Haftası açıklanacak diyorlar herkes gruplarda ve söylenti o şekilde hepimiz için hayrolan olsun