Ben sizi anlıyorum. İlk gebeliğimi 7. Ayında Nadir bir genetik hastalıktan kaybettim. Yani yaşım genç eşimle bende sorun yok ailelerde yok nasıl bizi buldu diye 2 sene hayatımdan kaydı gitti. Neler yaşadım anlatamam bile. Sonra bize testler yapıldı normal çıktı. Bu sma hastalığı içinde yaptırmıştım test hatta. Şimdi 35 haftalık oldum tekrar hamileyim bu gebelikte amniyosentez yaptırdım ileri tetkikler yaptırdım temiz ama aklım hala kötü senaryolar çiziyor. Şimdi de taktım kafaya tsh bir ara yükseldi benim bebekte zeka geriliği yaptı mı diye. Kendime söz geçiremiyorum yani şeytan sürekli beynimde sanki bütün hastalıklar beni bulacak gibi kuruntu yaptırıyor. Allah’a inancım olmasa hepten kafayı yerdim diyorum bazen. Yani seni anlıyorum ben ama gerçekten ne desem bilemiyorum kelin ilacı olsa kafasına sürer derler. Bende çocuğumu kucağıma alıp sağ sağlam olduğunu gözümle görmeden galiba ikna olmam.