Ozgednc asell13 Ebru tarım benimkide. Zhayir ne var yani istediğimiz hastanede dogurtsalar illa pahalısı olcak 😁
asell13 Ozgednc ebru hoca maddi olarak biraz aştı beni o yüzden tercih etmedim ama iyi kide hakan hocayla devam ettim mükemmel biri enerjisi falan süper 😅 acıbadem ve medlinede yapıyolar sadece medline bana çok uzak yakın olsun diye acıbademe karar verdim
Ozgednc asell13 bana ikiside çok uzak ben taa pozantidan geliyorum 😁benide maddi olarak zorluyor yalan yok ama mecburum en baştan beri herşeyimi o takip ediyor serklajimida o yaptı. Sıkıntılı bir gebelik geçiriyorum 😑
asell13 Ozgednc eyvah eyvah 🫢 bende yüreğirdeyim diye medline uzak diyordum sen daha uzaksın. Böyle bi durumun varsa iyi yapıyosun canım benimde sürekli kanamalarım vs oldu biraz sorunlu geçti onyüzden hakan hocayla devam ettim şükür ben sona yaklaştım darısı sana inşallah 🥰
cyln_hnm yeschef-13 bebek paketi ne oluyor ben onu anlamadım şahsen ? İlk doğumumu Acıbadem Atakentte yaptım doğum ücreti hariç hiçbişe ödemedik bu bebek paketi de nerden çıktı haftaya randevum var tekrar soracağım
yeschef-13 cyln_hnm bebek paketi içerikleri yazıyor görselde onlar bebek paketi.Hastane doktoru mu doktorunuz dışarıdan mı
yeschef-13 cyln_hnm benimde hastane doktoru💐 bizim fiyatlandırma dosyamız verildi her şeyimiz anlaştık hazır buda o dosyadan bir kısım zaten paylaştığım.Hastane çantası içinde liste verildi sizde aldınız mı ?
cyln_hnm yeschef-13 hayır ben daha bu gebeliğimde sormadım sadece telefondan fiyat bilgisi aldım o kadar ama bu bebek paketi ne oluyo hala onu anlamadım
cyln_hnm yeschef-13 canım şunu anlamadım zaten doğum ücreti veriyoruz bide üzerine ekstra bebek paketi ne alaka zaten bebeğin ilk muaynesini tahlillerini felan karşılıyorlar ya hani ilk doğumumda yani iki sene önce hiç böyle bişe görmedim
yeschef-13 cyln_hnm tahliller dışında bir sürü şey var pakette sırf bebeğin ömür boyu acıbadem indirimi için bile verilir yani🤷🏻♀️ ben koymadım bu paketi sonuçta hastanede böyle bir yetkim yok ama bana normal geldi
cyln_hnm yeschef-13 neyse bi gidip sorayım çok merak ettim 😀 doğumum 1 ağustosta ben doğurana kadar 150 yi bulur o zaman bu ücretler
yeschef-13 cyln_hnm temmuz ayında zam olacakmış o zamana kadar yokmuş öyle söylemişlerdi bide bu Altunizade Acıbadem fiyatı hepsinin fiyatları farklı ataşehir,bakırköy,fulya onlar daha uygun mesela
cyln_hnm yeschef-13 evet benimki Atakent bi tık daha uygun ama doktor prof olduğu için hemen hemen aynı fiyatlar