Fatdf
Merhabaa ben 7haftalik hamileyim mide bulantim cok fazla özellikle yemek yedikten sonra cok fazla oluyor bide Pazartesi günü kalp atişini dinlicem cok heyecanliyim
Cansudan123
Umarım duyarsınız bende 7+4 üm 🙏 Rabbim korusun meleklerimizi
Fatdf
Teşekkür ederim amin inşallah💕
Sevalteo
Canım bende salı dünlicem hamilelik çok stresli bi süreç bence ya hep evham korku heyecan
Arzu1234
Bende dinlemedim daha 7+6yım inşallah sağlıklıdır minnoşum 😳
Tugce58
Bende yarın gitcem kızlar 7+4 inşallah duyarız çok heycanlı♥️
Fatdf