Hanımlar selamlar,
Şu an 38+1 deyiz. Normal doğum olarak gözüküyor ve bebeğimin kafası doğum kanalında.
İlk gebeliğim, sancı ağrıları nasıl oluyor nelere dikkat etmem gerekiyor bilmiyorum. Dün geceden başladı ara ara çok sık değil adet ağrısı gibi belimden ağrı vuruyor. Nasıl anlıyoruz sancı olduğunu? Doktoruma böyle bir durum yaşadığımı söylemedim söylemeli miyim? Önemli bir durum mu falan bilemiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var 😚