Gulaysrcn bence kullanmadıkları için ön yargılılar, biz şimdi kullandıktan sonra diyoruz ki, eğer olurda bu süpürgeye bişey olursa, yeniden dyson alırız diye konuşuyoruz eşimle 😁 zaten dysonların şöyle bi özelliği var, herkes bilmiyor galiba, 5 senesi dolunca emeklilik süresi diye bişey oluyor, onu verip cüzi bi rakama dilediğiniz modeli alabiliyorsunuz, filtresi 2 senedir aynı, hiç deforme olmadı, şarjıda klasik modda süpürülürse 1 saat gidiyor, orta modda yarım saat gidiyor, ama evi sürekli süpürdüğüm için hiç şarjı yetmedi olayı yaşamadım, bide evim dubleks, bize yetiyor