Kızlar son adet tarihim 20 Temmuz’du. Temmuz ayında üstelik 2.adetimi olmuştum. Fakat çok eminim ki 2-5 Ağustos arası yumurtlama tarihimdi. Pcos hastasıyım bu arada. Hamileliğimin 7.ayına kadar özele gidiyordum. Özel veya devlet farketmez tabiki hepsi sata göre baz alıyor. Hamileliğimin 9 ayı boyunca ya 10 gün ilerideydik ya da 10 gün gerideydik. Devlet Hastanesi’ne geçtim yalan yok özelden daha çok ilgilendiler fakat yarın 41+0′ım güya ama halâ doğum başlatılmadı. Hangi doktora gidersem gideyim, acildeki kadın doğum da dahil sende hiçbir doğum belirtisi yok diyor, bugün gelişim geriliğinden şüphelenip daha detaylı bakıldı ultrasona fakat doktor hiçbir olumsuzluk yok dedi. Şu an benim baktığım değerlere göre 38-39 haftasın. Doktorunun istediği ultrasonlara göre bugün 40.haftan doldu fakat doğuma dair hiçbir belirti de yok.Normal doğuma uygunsun, tehlike arz eden bir durum olsa zaten hemen şu an doğumhaneye yollardım seni dedi. Bu arada kendi doktorum da bugün yoktu resmi tatil malum. 5 ve 8 haftalıkken bende olan ultrasonları istemişti yanımda yoktu onlar doktorum bunları yarın acil doktorumuza getir o incelesin dedi. İki ultrasona göre bugün 40 haftayı dolduruyorum. Sata göre de yarın 41 haftayı dolduruyordum.
Kızlar ne yapıcam cidden bilmiyorum hiç böyle bir şey duymadım bugüne kadar süreç nasıl ilerler sizce?