Deletedmom_3 uzun zaman gerekiyor galiba canım yaşadığımız olayı atlatmak için bende ilk başlarda mutsuz huzursuz hicbisey yapasım gelmezdi ve sürekli panik atakim tutardi bende tekim evimde çok zor atlatmasi biliyorum kimse anlamıyor seni yaşadığını birde bebekli anneleri görünce için gidiyor bunu bende yasiyorum riskim hâlâ var canım rabbim en kısa sürede evlât nasip etsin sana inşallah canım