Kızlar merhaba 35 haftaya girdim. 32. Haftadan beri kızım doğum pozisyonunu almıştı ama bugün çok farklı ağrılar hissediyorum. Hareketlerini karnımın üst tarafında ve yanlarda hissediyordum. Şuan kasık bölgemde de hissediyorum ve hareket ettikçe sanki bıçak saplanıyor gibi. Bu durumı yaşayan var mı?