İlk kez anne olmuyorum 4 yaşında bir oğlum daha var çok şükür 🥹 Ama nedeni nedir bilmem içim çok değişik böyle tarifi çok zor. Sürekli bir ağlama modundayim ağlamak istiyorum ama ne için onu da bilmiyorum bunu buraya neden yazıyorum onu da bilmiyorum öyle bir durum işte anlatması mümkün değil karmakarışık sağlıkla sıhhatle kavusmam için hepinizden dua bekliyorum. Rabbim hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin inşaAllah 🤲🏻💖