Moz
Devlet hastanesinde bazen oluyor canim propla alakalı. Ya başka doktora git imkanın varsa özele git onların aletleri daha iyi. Ben geçen hafta 6+2de gittim hem kese hem bebeği gördü başka bir hastane, dün acile gittim başka hastaneye 7+5ti kese var bebek yok emin misin doktorunun bebeğini gördüğüne dedi. Evet eminim düzgün bakin falan dedim zorla 10dk uğraştı anca gördü. Bizim aletler eski ondan zor oluyor dedi. (Devlet hastanesi)