Denizdnzdnz Doğumdan sonra 16 haftalık izin için doktor raporu isteniyor mu yoksa dilekçe yazıp vermemiz yeterli mi
denizalismom Denizdnzdnz doğumdan sonra doktor doğum sonrası raporu veriyor iş yerinize vermeniz yeterli