Ablam çok iri bir bebekmiş anneme zorla normal doğum yaptırmışlar zamanında, rahmi aşağıya düşmüş. Yani gevşemiş ilk çocukta hemde. O yüzden bana hamileyken dikiş atıp 4. Aydan sonra full hastanede yatırmışlar annemi. Düşük ve erken doğum riski varmış. Yani demem o ki, eğer ki çok iriyse bebeğiniz hiç zorlamayın kendinizede bebeğide. Çünkü ne kadar büyükse o kadar kesikte oluyor vajinadada. Annemin poposuna kadar dikişi varmış😱😱😱 sağlıkla gelmeleri en önemlisi. Sezaryen ya da normal hiç fark etmemeli bence.