kızlar oğlum 3 yasına giricek haziran da , kısmetse ikinci bebeğim de temmuz da doğacak. ama şuan oğlumla nereye gitsek bebek arabası kullanıyoruz hala yolda uyuyor arabasız olduğumuz zaman yoruldum diyor. şuan ki kullandığımız arabamız kabin boy ama gelelim asıl meseleye ikinci bebiş doğduğunda ne yapacağız ikiz bebek arabası alsak önlü arkalı da olsa yanyana da olsa çok büyük tek basıma ne olur nasıl olur bilmiyorum nasıl yapacağız onu da bilmiyorum sizce ne yapmalıyım bu yaş aralıklarında çocukları olan varsa fikirlerini almak isterim