Serra19 bana da söyledi doktor bı kaç tane küçük parlaklık var dedi ama.down sendromu ile ilgili yorum yapmadı parlaklık büyük olsa kalbi delik olabilir diye düşünebiliyoruz dedi ve ekledi bebekler de minik minik delikler olabilio da ya doğuma kadr yada doğumdan bir sene sonra yavaş yavaş kapanmış oluyor büyük bir delik olmadı sürece raporu da herşey normal diyerek verdi endişe edeceğin bişey yok dedi bana doğuma az kaldı şuan bebekte bir sorun yok doğumdan sonra da olmas umarım doktora güvendim