Selinmoon 32 haftalık oldum bende özellikle geceleri ara ara uyanıyorum bel ağrısından🥹 bu haftaya kadar çok rahattım ama bi kaç gündür bel ağrısından geceleri uyanıyorum sürekli ayağa kalkıp yürüyünce çok rahatım ama uzandığımda başlıyor napcaz nasıl geçecek bilmiyorum 😥😥