Mom89_ M1a2y3 neee 29 haftalık mıııı ay karnım sürekli sertleşiyor uyuyamıyorum vs nasıl dogum yaptınız ??
M1a2y3 Filiz-kkn04 pazartesi sabah yatış oldu çarşamba öğlen çıktık çok güzel baktılar daha kalrdım yani 🥹 hemen süt geldi ama az geliyor sonra sonra çoğalıyor herşey çok güzel ilerliyor bebeğinize kavuşunca bitiyor acınız inanın 🥹
Nergislyssa M1a2y3 benimde bilmem annem biraz inmiş dedi onda da nst de düzenli sancım çıktı ben hissetmedim serum verdiler felan