7+3 teyim ve ilk gebeliğim. Genetik pıhtı problemimden ( faktör 5 heterozigot ) dolayı 2 farklı doktor gördüm ama birisi iğne önerdi diğeri gerek yok dedi. İyi bir doktora gitmek istiyorum en kısa sürede ama misal Özgür hoca ve Neval hanıma baktım haftasonu dolular. Şimdilik Memorial’de Sabire Hanım ya da Burhan beyi düşünüyorum ama çok kararsızım. Başka önerisi olan var mı :(
Ya da bu hekimlerden memnun olan varsa paylaşabilirler mi