fatma2041 [https://mutluresim.com/images/2024/05/01/zr7QKr.jpg](https://) 1-2 saniye içinde çıktı ilk kez yapıyorum 🥲
FKRKS29 fatma2041 hayırlı olsunn ben burdayım anneeew diyo kan testiyle kesinlestirin insAllah ❤️🥰 sağlıkla gelsn❤️
Guzelanne56 fatma2041 kız ben burdayım gıt kan ver dıyor sana bebegın daha ne kadar kendını bellı edebılır. Çocuk dıle gelse neler der size😂
Ebrarhacer fatma2041 Ay maşallah sağlıkla kucağımıza alırsınız İnşallah 🥰 bana da dua eder misin aşılama yaptım İnşallah tutar😔🤲🏻
fatma2041 Guzelanne56 inatla 10 gün geçsin istedim adet gecikmesinden ama bugün 8. Gün gecikmesinde dayanamadım yaptım testi😁😁♥️
fatma2041 Guzelanne56 youtubedan gebelik testi nasıl yapılır videosu izledim haha o kadar yabancıyım konuya😁
erikarpuz fatma2041 hayırlı olsun sağlıkla gelsin 💙 o kadar gün nasıl beklediniz masallah biz burda genelde adete 8-9 gün kala yapıyoruz 😅
Guzelanne56 fatma2041 masallah ilk yapısında bebıs gelmıs, daha yapmana gerek kalmadı şanslısın😂😂 sağlıkla huzurla kucağına alırsın ınsallah hayırlı evlat olsun yavrucak ❤️
fatma2041 Sevvalll42 evet ilk deneme ve ilk hamileliğim . Uygulamalardaki yumurtlama gününe. Göre yaptım ovülasyon testi yapmadım
erikarpuz fatma2041 uygulamalarda hep aynı çıkıyor mu gününüz acaba bende hepsinde farklı diyor bu ay 2 ilişkim var onu hesaplamaya çalışıyorum olmuyor hangisi doğru çıkarır ?
fatma2041 erikarpuz ben flo ve p.c ve takvimim uygulamalarına baktım. Hemen hemen benzerdi söylediği yumurtlama günleri
Sevvalll42 fatma2041 o uygulamalar tahmin yürütüyo sen ona bakma ben mesela bu ay ovülasyon testiyle hamile kaldım uygulama 4 ünü gösteriyoru ben ayın 7 sinde yumurtladım anladınmı