Öncelikle Rabbim herkese sagsaglim kucagına almayı nasip etsin yavrularınızı 🤲 Ben 29. haftadan beri sancı cekiyordum bunun için hastanede yattım ilaçlar serumlar 37. haftaya kadar geldk gün almak için doktora gittim acıklıgım vardı agrımda sancıda cıkınca hemen sezeryana almamz gerektigini söyledi doktorum belirli bi saat bekledikten sonra hazırlandım ameliyathaneye giris yaptık bi pdaya aldılar anestezi doktoru geldi beni oturttup hafif öne eğilmem gerektigini söylediler ve iğne yapıldı hiçbisey hissetmedm olay bu kadar arkadaşlar zaten sonrasnda uyusuyosunuz yani benm giibi panik atak hastası olan biri rahat olduysa inanın korkulacak hiçbisey yok zaten his yok uyusuyosun sonradan doktorum geldi basladılar 5 dk olmadıki bebegi yanıma getirdler sakinleştirici yapalımmı dediler istemedim olan oldu bitmisti zaten bebege odaklandım doktor karnıma bastırdı evet ama oda hissiz yani acı yok sadece dokunus ve dikilme kafan ayık bir sekilde odaya gecis bu kadar ne olur kendinize zehir etmeyin kötü düşünmeyin birsey olacagı varsa zaten hastane ortamı en iyi uygun müdaleyi yaparlar anın tadını cıkarın 💓