Ben mide bulantısı yaptığı için kan hapına ve d vitaminine uzun bi süredir ara vermiştim sadece prilam ve tiroid ilacı kullanıyordum her şey yolundaydı dün doktorum kan ve vit e de başlamam gerektiğini söyledi ve bunlara ek olarak multivitamin yazdı hepsi bir ağır geldi sanırım bugün yine bulantı ve kusmalar başladı sebebi bu mudur sizce ilaçları içesim gelmiyo böyle olduğu için 😥