Eminemert Arkadaslar 33hftamdayız ama uzun zmndır gögüs alt kısmında cok kasıntım war hassas bölge kasınmıyoda zeytınyagı sürdüm kantoran cörekotu yagı hiç fayda etmedi varmı bu sorunu yaşayan yardım edebilecek
Zeynep30 Eminemert benimde böyle ya birde tatlı kaşınıyor geçmiyor bir türlü çok rahatsız ediyor bazen
Ayazayaz Ben daha 17 haftalığım 😔 bittim gerçekten kaşıntıdan bide benim kahverengi kısmı komple kuruluktan çatlar ya öyle olmuş bilemedim nedenini
Eminemert Südten takmıyorum kasınıyo takıyorum kasınıyo ne yapsam bilemedim alt kısımları blki terliyodur diye ter bezleri koyuyorum hiç fayda etmiyo deli gibi kaşınıyor😤inş dogumdan sonra gecer
Yagmur28umeyr Kasintinin sebebi gogusleriniz buyuyor buyuzden sut bezleri genisliyor buda sutunuzun olcagi anlamina geliyor bayanlar bende cekiyorum ayni durumu doktoruma basvurdum bu sekilde aciklama yapti