ZeynepDuru17 Makbus066 sorun varsa sor oneride bulunabilirim üçüncü sezeryan olcam ama öneri için aklıma şuan bişi gelmiyor
_Tazeanne Makbus066 korkup yürüyüş yapmamazlık yapmayın ben hata ettim bugün 1.haftam hala yürüyemiyorum başta yürüyüş yapmadığım için 😢😢birde doğumdan sonra kalın tutun kendinizi gaz sancısından öldüm öldüm ilk gün çıplaktım bişey giymek istemiyordum
4ysegulec Makbus066 Ben de 39+4 haftamdayım doktorum 41′e kadar bekleriz dedi. Siz kaç haftalıksınız tercih mi yoksa sezaryen olmak durumunda mı kaldınız?
Makbus066 Meryemcakmak01 teşekkür ederim canım sizede hayırlı olsun sağ salim kucağımıza alalım inşallah
Makbus066 ZeynepDuru17 süt hemen geliyormu yada gelmesi için ne yapabilirim spinal olacak ameliyat anında acıyı hissediyormusunuz
Merve-betul _Tazeanne kışın doğum yaptım yalınayak gezdim eve yalınayak girdim evde de öyle çok sıcak da değildi ev üstümde ince pijama eve gekirken sadece mont attım üstüme i kadar çok şükür bı gaz oroblemim olmadı bünye meselesi bence
asennaa Makbus066 size yürüyebilirsiniz dediklerinden sonra sık yürüyüş yapmayı ihmal etmeyin, daha çabuk toparlarsınız, kahve tüketin bol bol, gaz çıkarmak için de komposto türü şeyler yapıp tüketebilirsiniz
ZeynepDuru17 Makbus066 acı hissetmiyorsunuz sadece bebeğin çıkarıldığını falan hissediyorsunuz okadar rezene çayı için bir gün den önce sütünüz gelir zaten sezeryan dan sonra
4ysegulec Makbus066 Rabbim yardımcınız olsun güç kuvvet versin. Korkmayın güzel şeyler düşünün hep negatif doğum hikayeleri okumayın.🌸 Benim durum belli değil sizden taktik alırım inşallah birkaç gün sonra.🥲
asennaa Makbus066 nescafe, acı da hissetmiyorsunuz, karna bastırıldığında bile bir ağrı olmuyor korkmayın
Meleknurcinar Bende 1 hafta oldu sezeryan yapalı ilk gün yürüdüm sıvı şeyler tüketim vede kayısı meyve suyu iki kutuya yakın içtim gece büyük tuvalettim geldi eversi günde baya yürüdüm koridorda tek başıma bol bol yürüyüş bende hiç baş ağrısı yapmadı yani kahve felan hiç tüketmedim
yamanagihan Makbus066 aklınız varsa sezaryen olmayın 😂 şaka bi yana sezaryen doğum yaptım acayip zor ve agrılı geçti ama annem sağolsun o zorluğu bana yansıtmadan güzelce bebek gibi baktı bana ❤️ Allah her hamileliğe kolaylık verip yardım etsin🤲🏼🙏🏼. Anne olmak ciddi anlamda zor
Makbus066 yamanagihan sezeryan doğumu keyfi olarak yapanların tabiki aklı yok ama mecburi olunca Yapacak birşey yok normalde olsa zor sezeryanda olsa zor kolay doğum yok malesef Allah herkesin yardimcisi olsun
Mnrmtn yamanagihan seninki zor oldu diye hiç kimse sezeryan doğum yapmasın demi aklınız varsa demiş bide destek mi oluyorsunuz bu şekilde
Merve-betul yamanagihan bence yanlış konuşuyorsun illaki herkes sezeryani istemez ameliyat sonuçta ama sağlığınız neye el veriyisa o olmalı benim ikisi de sezeryan 21 ay arayla yaptım ☺️