Can_su92 Anneler göğüs kalkanı kullanıyorum göğüs ucu yaralarım için delikli olanını kullanıyorum hava alsın diye ama sütüm doluyo ve yatar pozisyona falan geldiğimde akıyo. Göğüs uçlarının iyileşmesi için günde kaç saat kullanmak gerekiyo bu kalkanı ?
Msydn6 Can_su92 deliksiz olanı kullanın kutunun içinde 2 çift çıkıyorya o daha iyi oluyor ben 40 ım çıkana kadar kullandım çok iyi gerçekten mucizevi birşeydi
Birikii Kapağı ile birlikte kullanın. Ben gece gündüz çıkarmazdım ama kapağı birlikte takardım sütler içine aksın diye o sütü atardım birikince üstümde ıslanmamış olurdu
Msydn6 Can_su92 bilmiyorum ben hemşire önerisiyle kullandım deliksiz olanı faydasınıda gördüm deliksiz hava almadığı için nemli tuttuğundan kendi ısısıyla iyileştiriyor göğüs ucunu kuru bırakmıyor çatlamayı engelliyor ve akan sütü biriktiriyor yani deliksiz olan daha faydalı bence diğerinden delikliyi hiç kullanmadım desem yeri birde onu deneyin siz 🌸
Birikii Can_su92 evet ikisini birlikte kullanın. Delikliyi deliksiz olana geçirin ben öyle yapıyordum hiç de yara olmadı