sevgul43_ Kizlar selam suyun gelmesi gibi çok akintim oluyor bazen. 36+3) Bir de şey sorucam mesela suyun geldiğinde hemen gitmek mi gerekiyor yoksa evde açılma ve sancıları çekmek daha mı iyi
Haticeburak06 sevgul43_ su gelince hemen gitmek gerekiyor bebek enfeksiyon kapabilir.anlattığınız su gelmesine benzemiyor🌸💞