Merhaba kızlar size bir şey sormak istiyorum şu an 37 haftalık olduk ama dünden beri sancılarım var hafiften sancılar yani düzensiz ve çok düzenli değil ama dün Adile gittim işte açılmam yoktu sancılarımın 5 dakika birinin gelmesi gerekiyormuş ama şu an yine sancılarım var böyle az oldu az da olsa beni rahatsız ediyor böyle hani benim gibi olup da böyle ne zaman doğabilir bebek ve hiç halim yok yani nasıl yapacağım bilmiyorum benim gibi olup da böyle ne zaman doğuracağını tahmin olan var mı