mommyy24 30+3 kıyafetler alındı, iki üç zıbın kaldı sadece. Deterjanı almadığım için yıkayamadım deterjan gelince yıkar ütüler hazırlarım herhalde çantasını 😅 ilkinde 32. Haftada alışveriş yapıp sonra hazırlamıştım ama zorlanmıştım. Bunda her şeyi internetten söyledim zaten kasılmalar dan dolayı yorgun hissediyorum uğraşamadım hiç 😅 kıyafet hariiç her şeyi zaten abisinden var anne yanı beşiği de kurduk mu tamam gerisini doğumdan sonra toparlanınca hallederiz malum ikinci çocuk 🤣🤣