Ozlem3737 Benimde oldu korkma zaten sağlıklıysa seninle kalır sağlıksızsa rahim onu atarmış ilk 3 ay bol su iç tuvalet yemek dışında kalkma ilaçlarını kullan bende kullandım aynılarını 15 oldum daha da oluyor arada kanamam benim adet gibiydi bacaklarımdan aktı yaani hastanede kaldım şuaan iyiyiz çok şükür