Merhaba arkadaşlar, bugün 38+5 doktor kontrolum vardı çatı muayenesi oldum. Ebe çatımın uygun olmadığını ve hiç açıklığımın olmadığını söyledi. 5 aydır pilatese gidiyorum düzenli yürüyüş yapıyorum hiç hareketsiz de kalmadım dedim ama ebe bunun vucudumla alakalı oldugunu pilatesle falan değişemeyeceğini söyledi sağlıklı gelsin onemlı olan bu dedi .Sonra doktorumla görüştüm sonucta kadınsın doğan gereği normal doğurabilirsin ama süreç uzar, kanaman olur, zorlanırsın vs. yine de sana bırakıyorum dedi. Ben de sezeryan olsun o zaman beklemeyeyim artık dedim ve 2 gün sonraya gün aldım. Çok heyecanlıyım ilk doğumum olacak🥹🥹