gamzerk kizlat 31 haftaligiz genelde hep sag tarafta oynuo cok nadir solda sizdede boyle oluyormu acaba ?
Ilaydaile gamzerk aynı benimde öyle 30+6yım hep sağda bazen sağ tarafımın ağrısndan yürüyemiyorum bile. Doktora söyledim magnezyum verdi.
hohomoromu gamzerk ne taraftaysa orda oynar canım benım de sağ da genelde orda. Gelıyor hep hareket demekki sola dpgru yanasmıyorlar 😊😊
hicimm Deletedmom56 benimde erkek 15 mart dedi inşallah ama sezeryan istiyorum şubatın sonunda yada martın başında doğum olur sanırım. Allah bebişlerimizi bize bağışlasın sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🤗😊