1 ay önce doğum yaptım memnun kalmadım 2 .ci doğumum olmasına rağmen çok kötü geçti sürekli bağırma azarlama doğumumda bile doktor yoktu ebe yaptırdı hepsi sahura gitmişlerdi popoma kadar dikiş attılar bide azarladılar biraz daha bekleyemedinmi doktorlar gelseydi böyle olmazdı dediler😓