Sssa Kızlar ben bir paket sleepy bio natural aldım, bir de molfix alayım diyorum. İkisini de bir deneyip sonra hangisi daha iyiyse onunla devam ederim. Yapılabilir mi böyle? Şimdiden stoklamak istemiyorum çünkü 2sinden de emin değilim☺️
Hamilebirisi_06 Sssa sleepy önermiyorum hep dışarı çıkıyor mutlaka ıslaklık oluyor çok durunca molfix deneyeceğim bakalım ama en iyisi prima marketlerde bulamadığım için molfix aldık
minik_kurabiyeee Sssa ben en ilk başta Molfix aldım 4 numaraya kadar doğumdan sonra da 1 paket sleepy aldım ama sleepy den hiç memnun kalmadım 3 4 tane kullandım boşuna aldım yani sleepy hep taşma yaptı sızdırıyordu ve Molfix e göre boyutu çok çok küçük Molfixten aşırı memnunum asla taşma sızdırma yapmıyor
GuzelMelegimm Sssa Sleepy tavsiye etmem. Goon çok güzel bir bez. Bir de minies. Prima kalitesinde. İsterseniz bi sorun ya da bi ufak paket deneyin
Selinaygun İlk kızımda sleepy kullandım ama hiç iyi değil sonrasında çok marka değiştirmek zorunda kaldım ikinci geliyor yakında ona sadece molfix aldım stok yaptım indirimde gördükçe tüm numaralarından en iyisi molding
Minigiim-vebenn52 SrpYlmz bence baby turcoyu bi dene ben Molfix kullandım üç ay boyunca ama kullanmasam baby turco denerdim doğal zeytinyağlı olduğu için pişik yaparsa molfixe geçersin
aslhnkrts9 Sssa ben sleepy, molfix, pure baby almıştım. Deneye deneye en iyisine karar verdik en iyisi bu bence. Sleepy natural pişik yaptı bizde molfix ve pure baby e bebek aloe veralı bezden memnun kaldık biz