elifff07 ben bugün yaptırdım, 75 g lık istedi doktorum. Kendim hazırladım, hastanede 75 g lık toz glukoz satılıyor, onu alıp yaklaşık 500 cc lik pet şişe içinde 300-350 cc lik suda çözündürüyorsunuz. İçine de yarım limon damlattım, doktorumun önerisiyle. Sonra önce aç karna kan veriyorsunuz, hemen verdikten sonra içip 1 saat sonra ve 2 saat sonra tekrar kan veriyorsunuz. Hiç bulantı ya da başka bir sıkıntı olmadı, asla içilemeyecek gibi çok çok tatlı da değil. Bir dikişte içtim ben. Sonuçlarım da sabah yaptırdığım için öğleden sonra çıktı, hiçbir sıkıntımız yok çok şükür. Bu arada içilecek olan hazır da verilebilir, hastaneye veya doktorun isteğine göre değişebilir o, ama mantık temelde aynı.