Güzel anne adayları ben buay ne yaşıyorum bilemedim bebeğim olsun çok istiyorum ama nasip olmadı 29 HCG verdim 0.10 çıktı ertesigun hacamat olacağım için binlicli olmak istedim ama negatif çıktı 30 saat 4 gibi işlem bitti 5 te benden afedersiniz bir akıntı geldi buarada bat 3 dedim normal akıntı baktimki böyle pembemsi kahve rengi karışık hafif leke dedim regli oldum dün 5 ten beri hala silindikce bu akıntı geliyor hamilelik sanmıyorum 1 gün önce negatifti hacamatın etkisimi acaba başına gelen yada duyan varmı açıkçası biraz endişelendim buarada regliden 1.2 gün önce şiddetli olmasada ağrım olurdu anlardım hiç ağrım yok öyle bekliyorum varmı bir fikriniz lütfen yardımcı olun