SelviDoruk Merhaba Diyarbakır bati hastanesi dr Selami Erdem hakkında bilgisi olan varmi? Kontrolleri nasıl ilgilimi? doğuma kendi giriyormu? ve dikişleri nasıl? Memnun olan ya da olmayan bilgisini paylasabilirse çok sevinirim 🙏
SelviDoruk Arvenbusra teşekkür ederim bende başladım 2 keredir gidiyorum kafamda soru işaretleri var maalesef ama bebeği çok iyi inceliyor