Sütünüz olsun diye neler yiyip içiyorsunuz? Annem sağolsun kompostoya boğdu beni 😂 vişneli, kayısılı, kuru üzümlü yada elinizde ne varsa.. petibör bisküviyi kırıp kaseye koyup üstüne ılık süt koyup yiyorum. Bol bol süt ve kayısı meyve suyu içiyorum oda süt yapıyormuş. Tahin helvası yiyorum kahvaltıda, ve çay içmeye çalışıyorum. eski zamanlarda bu kadar alternatif yokmuş ve her dogum yapan kadın açık çay içiyormuş bardak bardak. Annem öyle dedi içirmeye çalışıyor