Hatice4200 19 haftalık hamile annelerimiz nasılsınız bebeğinizi hissettiniz mi ben daha hiç öyle hissetmedim çok tedirgin oluyorum 😐
225834zey Hatice4200 Haftadayım İlk gebelık ise hissetmemek normal Benim ikinci gebeliğim ilk 13. Haftada hissetmeye başladım şimdi ise iyice hareketleri dışarıdan belli Olacak kadar oldu ☺️
Ece5454 Hatice4200 bende 19+6 bağırsak hareketlerim çok fazla ondan asla ayırt edemiyorum bebek mi hareket mi diye. 20 geçince hissedersin diyorlar bakalım
Merve1712 Hatice4200 bende 19+3 teyim hareketlerini hissediyorum ama kasık ağrım var sizlerdede oluyormu🥰
Ozge18 Hatice4200 ben 16+5 de hissettim Şuan 19+5 bir yere toplanır gibi oluyordu ben 42 kiloyum belki o yüzden çok hızlı hissetmiş olabilirim
Mrvtrk 15+5te ufaktan hissettim. Suan 17+5im çok net hissediyorum özellikle geceleri, sabah uyandığımda birde yemek yediğimde. Ama bu herkeste değişiyormuş bence kafanıza takmayın bu durumu.
boraninannesi_ Ben de 19+2 yim ilk defa 2 gün önce hissettim; akşamları uzandığımda 2 gündür tek tük hissediyorum🥰
Mrvtrk Hatice4200 bazen bende de oluyor. O yere doğru baskısı artıyo sanırım. Göbeğin iki parmak altı diyebilirim
Hatice4200 Ece5454 ya aynen olabilir hayırlısı bakalım haftaya randevum var hemde detaylı ultrasona gireceğim nasip olursa
Ece5454 Hatice4200 ay benimde haftaya randevum detaylıya gireceğim inşallah güzel sonuçlar alırız 🧿🥹 bebeğinizin cinsiyeti ne
Duruerva Kızlar 14 haftalk hamıleyım bazen karnım çok ağrıyor üşütmüşüm gibi normal mii sizce yemek yedikten sonra filan
Hatice4200 Duruerva ay bilemedim ki ben yaşamadım hiç ben sadece yemek yiyince karnım çok sişiyor mide baskı kötü